Hory 2003

Autor: Tomáš <>, Téma: Hory, Vydáno dne: 16. 02. 2003

den první-příjezd
Ráno se v 9:30 sešli všichni Sportíci před klubovnou. Tedy až na mě. Já jsem totiž nebyl na poslední schůzce a myslel jsem, že odjezd je až v deset. Když byla všechna zavazadla naložena, všichni se rozloučili a jelo se. Cesta byla zdlouhavá a úmorná. Jediné oživení přišlo, když autobus zapadl. K naší nemalé úlevě se to však panu řidiči podařilo zvládnout. Po příjezdu na parkoviště jsme vyložili věci a vyrazili směr Moravská bouda. Přivítalo nás nádherné počasí, slunce svítilo nebe bylo bez mráčku. Na místějsme se ani neohřáli, když Nessy prohlásila, že je blbost trčet v chatě, když je tak krásně. A tak jsme šli ven. Vycházka byla super. Skákali jsme do sněhu všelijak jinak blbli. Po návratu nás čekala výborná večeře a šli jsme spát.

den druhý
Počasí bylo nádherné. Krakonoš nás má asi rád. Po snídani došlo na zkoušení našich lyžařských schopností. Celé dopoledne patřilo radovánkám na malé sjezdovce. Po obědě a poledním klidu nás čekal výlet na běžkách. Byli jsme rozděleni na starší a mladší. Starší vyrazili někam daleko. Podle toho, jak vypadali, když se vrátili, tak opravdu hodně daleko. My ostatní jsme šli jen kousek. Já víc ležel, než stál. Pouze ve výjimečných případech jsem se kutálel. Večeře byla opět výborná. Velcí přišli asi o hodinu a půl později. Večer pak přečetl Roman kapitolu z knížky Za pár prstenů, během níž všichni usnuli.

den třetí
Dnes se šlo na velkou sjezdovku. Dolů, na vlek, nahoru, dolů… Bylo krásně a sníh byl akorát. Jen na oběd jsme šli do chat a pak zase na sníh. Večer Roman opět četl pohádku na dobrou noc a tak se všem dobře usínalo.

den čtvrtý-krizový
Čekal nás celodenní výlet na běžkách. Větší šli na Sněžku, my ostatní pod vedením Gora a Nessy zkoumali okolní boudy. Díky krásnému počasí panovala super nálada. Jen balíčky, které jsme dostali místo oběda, byli pro věčně hladové Sportíky málo. Mě se podařilo převoskovat běžky a proto pro mě byla jízda z kopce ještě větší utrpení. Velcí dorazili o kousek později než my a byli značně unavení. Bohužel byly špatné podmínky a proto se dostali pouze na úpatí sněžky. Před spaním byla opět pohádka, ale všichni usnuli tak rychle, že se ta kapitola musela číst znovu.

den pátý-odpočinkový
Dopoledne se všichni věnovali stavění ze sněhu. Stavěli jsme věže, bobové dráhy a vyšlapávali obrazce. Odpoledne jsme šli na malou sjezdovku a trénovali na závody které měly být příští den.

den šestý-závody
Dopoledne se závodilo v běhu na lyžích, který byl rozdělen do tří kategorií. Odpoledne se konal Super-G slalom. Zatímco jeden člověk závodil, ostatní mu fandili nebo jen tak jezdili.

den sedmý
Na velké sjezdovce bylo málo lidí, a tak bylo ježdění obzvláště vydařené. Večer pak byl slavnostní. Dostali jsme palačinky s marmeládou a rozdíleli se diplomy za všechny možné i nemožné disciplíny.Tomáš s Gorem pak zahráli na kytaru několik písniček a šlo se spát.

den osmý
Ráno všichni vstali, sbalili si věci a rozloučili se s personálem chaty. Byla chumelenice. To se s námi loučil Krakonoš. Nasedli jsme do autobusu a vyrazili ku Praze. Před klubovnou na nás již čekali naši příbuzní. Tyto hory byly super.