Aktuální kalendář

17.7.

Červenec a Srpen 2005

V půli června Jednodenní akce

5.6. Výprava do Habru u Rokycan je třídenní, pod stan a do přírody. Také tentokrát nás pozval magistr Kelly, tentokrát nám však slíbil hostinu. Proto vyrazíme už v pátek 3.6. v 16:30 od Delvity a s plným břuchem se vrátíme až v neděli kolem 15:30. Kromě spacáku a dalších věcí na spaní si nesmíme zapomenout stan, který si vyzvedneme v klubovně, sváču na cestu půlku chleba (žrouti celý - na obě snídaně) a hlavně výuční list. Ostatní viz přihláška (pdf) . Kontakt: Prófa 728751313, Pajk 605429289.
4.6.
3.6.

Červen 2005

Květen 2005

23.4. Výprava: "...sejdeme se na lukách..."
Místo: Autokemp Český brod
Sraz: sobota 23. 4. 2005 v 8:30 u Delvity (vlak jede z Masarykova nádraží v 9:37)
Návrat: neděle 24. 4. 2005 kolem 19:00 k Delvitě (přijedeme na Masarykovo nádraží v 18:12)
Cena: 50 Kč (bude vybráno na srazu)
S sebou si nezapomeňte: dva přestupní lístky na MHD, spacák+karimatku, stan+kotlíky-vezmeme 21. 4. v klubovně, malý batůžek na výlet, svačinu na cestu, misku na jídlo+lžíci, oblečení na spaní, teplé oblečení na ven (nezapomeň na rukavice a kulicha), dobrou obuv, pláštěnku , věci pro osobní hygienu, šátek, ostrý nůž, zápisník, propisku, baterku, KPZ.
24.4.

16.4. CleanUp-brigáda
(spolupráce s městskou částí Praha 5)

Duben 2005

12.3. !!!HORY!!!
-tradičně: Moravská Bouda, Krkonoše, takže sníh bude.
Informace:
Sraz je v sobotu 12. 3. v 10:00 za klubovnou(ještě bude potvrzeno)
Nutné: pečlivě sbaleno, co se nevejde do rolby neseme na zádech; lyže v obalech!; u autobusu budeme požadovat: potvrzení o seřízení vázání; potvrzení o zdravotním stavu dítěte potvrzené lékařem(vyžadováno vyhláškou, stejné jako na školu v přírodě, po akci bude vráceno).
Ubytování: stejně jako vloni ve vlastních spacácích na karimatkách
Tato akce proběhla veleúspěšně, co nevidět zde bude kronika.
19.3.

Březen 2005

11.2. Čeká nás víkendová výprava s podivuhodným názvem: "?:-)?=))" Takže ty, které zajímá, co se pod tímto tajuplným názvem skrývá, ať přijdou na sraz v 16:10 k Delvitě (návrat sem okolo 19:00) Bydlet budeme v ZŠ Blížejov (okres Plzeň) Takže si sebou nezpomeňte: 150 Kč; dva lístky na MHD; večeři na pátek; spací pytel; karimatku; misku na jídlo + lžíci; oblečení na spaní; teplé oblečení na ven; dobrou obuv!; pláštěnku; věci pro osobní hygienu; šátek, ostrý nůž; zápisník; propisku; baterku ; KPZ. Kontakt: Luďa Kovář-Qěták:721 362 927
13.2.

Únor 2005

29.1. Tajná akce, při které jsme společně s Interpolem chytali nebezpečného Fantoma byla přes krutý mráz veleúspěšná.

Leden 2005

19.12. !!Vánoční výprava!!, neboli "Vánočka" byla přesunuta kvůli omezenému časovému plánu vedoucích na víkend těsně před Vánoci. Máme se skutečně na co těšit, protože Vánočka není jen tak nějáká výprava . . .;-) (určitě uvidíte sníh, stromeček a mozná i nějáký ten dáreček:-)) Pár detailů: Místo: ZŠ Povrly; Sraz je už v pátek 17. 12. v 17:30 u Delvity; Návrat je plánován na 18:30 opět k Delvitě; Peníz ,na dopravu a pohoštění je 300 Kč; S sebou si nezapomeňte: dáreček pro kamaráda, dva přestupní lístky na MHD, spacák+karimatku, přezuvky na dovnitř (pantofle, boty do tělocvičny) plavky-nezapomeň na ručník (nejen v létě se dá koupat:-) -ve škole je k dispozici bazén), malý batůžek na výlet, jídlo na pátek večer, misku na jídlo+lžíci, oblečení na spaní, teplé oblečení na ven (nezapomeň na rukavice a kulicha), dobrou obuv! (bude sníh), pláštěnku (sněženku:-)), věci pro osobní hygienu, šátek, ostrý nůž, zápisník, propisku, baterku, KPZ; Kontakty: Pajk Prófa (Pavel Národa a Jan Kirschner)
17.12.

Prosinec 2004

21.11. Výprava za hledáním poustevníka proběhla úspěšně. V pohodlných chatičkách jsme si užili teplo, které jsme potřebovali po vydatných radovánkách a dovádění ve sněhu. Hlavní účel této výpravy byla však návštěva poutníka, který nám dal tajný recept na výrobu zlata ze švestek pro Rudlofa II.(jeho posel nám na schůzce 18. 11. vyřídil jeho vzkaz).
20.11.

, Listopad 2004

30.10. Dloooouhatánská výprava: Přišel našel, odešel - o podzimních prázdninách Sraz byl ve čtvrtek 28.10. v 7:30 u Delvity, návrat v neděli. Tyto 4 dny jsme si ve škole hráli ruzné hry, třeba riskuj, páli vám to a hlavně šiškovou válku, která byla fakt hustá :-). Ale to to nejdůležitější kvůli čemu jsme tam jeli byl přece poklad, který si tam ukryl lstivý kapitán Flint.
28.10.

9.10. Věšení a čištění ptačích budek navazuje na loňskou úspěšnou akci - pověsili jsme jich fakt hodně.

Říjen 2004

28.9. Další Clean-up, známá to akce "Ukliďme svět, nebo alespoň kousek Barrandova" proběhla jako tradičně uspěšně za dostatečné i mimoodílové účasti, při které se nám dokonce povedlo rozšířit naše prořídlé řady.

26.9. První podzimní výprava a tedy i první výprava ve školním roce 2004-2005. Protože se nám hned první schůzku objevil v klubovně list z deníku, naznačující, kde by mohl být poklad kapitána Flinta, jeli jsme se tam hned podívat. Užili jsme pohodlného ubytování v chatkách vesničky, ve které nás nechal přespat její svrchovaný vládce podporovaným duchovním otcem a rozptylován zdejším bláznem. Do této vesničky jsme měli namířeno, jelikož nas sem vedla stopa kapitána flinta. Ten zde doopravdy nějákou dobu žil, jak nám potvrdili zdejší osadníci. Podle nich zde prý nic nezanechal, mi však byli důkladní a v jeho bývalé chatce nalezli starou mapu. Ta nás po namáhavém hledání dovedla k pokladu, který byl plný starých mincí-o ty jsme se spravedlivě rozdělili(část jsme museli nechat zdejšímu vládci-za pomoc a povolení ke vstupu). Zbytek času jsme věnovali venkovním hrátkám, když už byla tma, nebo nám nepřálo počasí, využili jsme k zábavě velkých jídelních prostor.